Hummer H3x
2006.01.23. 20:16
Szokatlan, de a Hummer nem javasolja terepjárásra legújabb modelljét. Persze szó sincs puhány járgányról, az ok nem a H3x képességeiben keresendő.
Hummer H3x
Szokatlan, de a Hummer nem javasolja terepjárásra legújabb modelljét. Persze szó sincs puhány járgányról, az ok nem a H3x képességeiben keresendő.
|
Kellően robosztus külsejű a H3x | | Enyhén szólva furán hangzik, de a komoly képességű terepjáróiról híres Hummer inkább olyan vásárlók figyelmébe ajánlja a H3x modellt, akiknek kevésbé fontos a sárdagasztás, és inkább csak a városban cirkálnak. Kissé talán bugyuta a hasonlat, de nálunk is megfigyelhető az a trend, hogy a "bőrhajú nagyfiúk" egyre nagyobb számban cserélik le az A8-asokat, a sötét ablakos S500-asokat, és ülnek át behemót terepjárókba. Amerikában döntően nem ez az irányzat a mérvadó, de a katonai jellegű H1 mégsem alkalmas mindennapos közlekedésre. A széles és nehézkes járművel körülményes a mozgás, és sokan a kimondottan civil használatra tervezett, ám még szintén nagydarab H2-essel is nehezen boldogulnak. A normális léptéket előnyben részesítők számára készült a Hummer H3, amely dobozformája ellenére könnyedén vezethető, és parkolni sem gond vele. A terepen kitűnően helytálló modellt Vortec 3500-as benzinmotor mozgatja, a soros öthengeres 220 lóerős, és tetszés szerint kézi, vagy automata sebességváltóval rendelhető.
|
A pótkerékdobozra is jutott króm | |
|
Hummer H3 Street showcar | | Los Angelesben, a SEMA kiállításon állította ki a Hummer a H3 Street tanulmányt, amely az utcai H3 nemesebb kivitele, és már akkor sejteni lehetett, hogy rövid időn belül gyártásban is megjelenhet a modell. Nos, eljött az idő, hamarosan kapható lesz a H3x, de a nyáron induló forgalmazás csak az Egyesült Államok, valamint Kanada piacát érinti, máshol egyelőre nem tervezik az autó árusítását. A showcar részletei mind-mind megtalálhatók az utcai kivitelen, tehát krómozott a tanksapka, ugyancsak csillog a masszív gallytörő, a hátsó ajtóra zárt pótkeréktartó doboz került, és durva mintázatú offroad abroncsok helyett utcai gumik feszülnek a gazdagon krómozott, 18 colos könnyűfém felniken. A motor ugyanaz, mint a "mezei" H3-asban, de az igényes kivitel miatt érthető, hogy a Hummer inkább városi cirkálásra ajánlja az autót.
|